Materialen

In onze webshop kun je eenvoudig materialen bestellen om het opruimen van zwerfafval leuker te maken. Het bedrag dan wordt gevraagd is een borg. De borg wordt geregistreerd in onze administratie. Als je de materialen inlevert, ontvang je uiteraard je borg weer terug. Gaat er in de tussentijd wat kapot? Dan ruilen we de materialen om voor een nieuwe, daar doen we niet moeilijk over.

Afvalgrijper aluminium lengte 93cm.

Het bedrag dat je betaald is borg. De materialen blijven dus eigendom van Stichting Lelystad Schoon.

Afvalgrijper aluminium lengte 82 cm.

Grijper kinderen

Grijper kinderen

€ 7,50

Geschikt voor kinderen tot ca 8 jaar.

Afvalzakken op rol

€ 0,00

Afvalzakken op rol

€ 0,00

Afvalzakken op rol, max 2 rollen per bestelling

Ring

Ring

€ 7,50

Handige ring om je afvalzak open te houden.