Vrijwilliger worden

Vrijwilliger, een titel om trots op te zijn! Wanneer je als inwoner of organisatie meehelpt om het zwerfafval in Lelystad te bestrijden dan ben jij in onze ogen een echte stadsmaker. Door samen te werken bereiken we meer en maken we de stad steeds een beetje mooier.

Wie vrijwilligerswerk doet komt in contact met andere mensen. Het zorgt voor verbinding met mensen die je anders misschien wel nooit had ontmoet. Daardoor ontstaan sociale netwerken die van belang zijn voor sociale samenhang.

De inzet van vrijwilligers is van grote maatschappelijke waarde voor de Nederlandse samenleving.

Meld je aan bij onze stichting, het kost enkel wat van je tijd. Wanneer en hoe vaak je helpt bepaal je helemaal zelf.

Materialen kun je eenvoudig bestellen via onze webshop.

Aanmeldformulier